Intertek helpt zijn klanten bij het aantonen dat hun producten en materialen voldoen aan de normen met betrekking tot kwaliteit, gezondheid, milieu en veiligheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid. Daarnaast ondersteunen de experts van Intertek bij het implementeren van voorschriften, normen en standaarden.

Dit werk brengt met zich mee dat een aantal medewerkers geregeld bij de verschillende vestigingen moeten zijn en ook dan graag probleemloos hun bevindingen en rapportages willen printen.

De printers en copiers in de Benelux kostten teveel geld. Intertek wilde hiervoor een oplossing.

De eisen aan de nieuwe oplossing

De eisen die Intertek stelde aan de nieuwe oplossing waren:

  • lagere kosten
  • één printsysteem
  • de medewerkers moeten probleemloos printen, ongeacht hun locatie op kantoor of vestiging.

De resultaten

Niet alleen heeft Intertek met Veenman de leverancier waar het bedrijf naar op zoek was. Ook de andere doelstelling, kostenbesparing, is ruimschoots gehaald.

Jos Vranken, Manager Procurement Intertek Benelux: “De kostenbesparingen verschillen per vestiging, maar gerekend over de drie Benelux-locaties bedraagt de besparing meer dan 60 procent!”

“Daarnaast is het documentbeheer sterk vereenvoudigd. Dat beheer was voorheen allemaal handwerk, maar verloopt nu helemaal automatisch. We hebben er geen omkijken naar.”

“Alles werkt prima en de oplossing van Veenman – één groot geheel met de juiste schaalgrootte – maakt het leven van onze medewerkers een stuk makkelijker!”

Lees meer over de oplossing voor Intertek (pdf) 

Wilt u meer informatie?

Probeer dan onze maandelijkse nieuwsbrief. Met relevante informatie over trends en thema’s rondom digitalisering, onze klanten, beveiligingsvraagstukken en documentautomatisering.

Gedeeld